RE: PHP kód vložený do XHTML se neprovede

linux na jen.cz linux na jen.cz
Středa Červenec 1 06:54:26 CEST 2009

Dd,

sice je to IMHO násilné řešení, které bude zatěžovat zbytečně server,
ale určitě jde donutit apache, aby přes php interpreter "procedil" i soubory s příponou .htm .html

s pozdravem  Tomáš Král
student FP VUT Brno

Nejlepsim prostredkem, jak uskutecnit sve sny, je - probudit se.
kralik na cuniq.net - http://cuniq.net
* Stres je hloupý stav.
* Ve stresu hodnotí mozek kazdou situaci jako poplach.