elitebook 8530p tuning

dejfson dejfson na gmail.com
Neděle Červenec 5 12:23:18 CEST 2009

Zdravim,

nemohl by mi prosim nekdo kdo vlastni tento notebook poslat:

.config
xorg.conf vyuzivajici flgrx drivery (hd3560)
cislo verze mesa, xorg-serveru, kernelu ktere mu s tim fglrx funguji?

uz s tim bojuji asi 2 tydny (gentoo) a nejsem schopen vyladit system aby
fungoval. fglrx jsem nerozbehal vubec, misto toho pouzivam radeonhd. acpi
'nejak' funguje, nicmene pocitac ackoliv cpufreq hlasi ze bezi na 800MHz
(minimum), tak vetraky funguji naplno (nikdy se zatim nezastavily)  a dost
se
cely notebook hreje. prikladam to z casti problemum s radeonhd (na netu jsem
nekde cetl ze nevyuziva powersave mody grafiky). navic z nejakeho neznameho
duvodu gentoo nevidi cdrom mechaniku (asi jsem nekde zapomnel neco
zakompilovat do kernelu)

notas je certifikovany na suse enterprise 10, ale polovina veci mi tam zatim
nejede. asi bude chyba mezi klavesnici a zidli.

fakt bych dost ocenil jakoukoliv pomoc s nastavenim....

diky
d.