CentOS nepooluje pristup z cizi site

Frantisek Cerny konference na ace-comp.cz
Čtvrtek Červenec 9 11:53:39 CEST 2009

DD,

/etc/hosts.allow  je prazdny

v logach jsem nic nenasel. Zkousel jsem iptraf, ale pri pristupu z venku
take nic. pak "tcpdump -i eth1 tcp dst port 2200" take nic.
Routovani by melo byt v poradku. Pokud odchazim z pc s linuxem ven,
treba wget nebo ping na seznam.cz, tak to bezi ok. Takze me mi to
prijde, ze ten paket neco blokuje na linuxu driv nez se to dostane k
tcpdump (nevim zda je to mozne), nebo ze tam nic nedorazi a mam problem
nekde na ceste. Coz jsem se snazil zkontrolovat a vse se zda byt v poradku.

FC