"Zdielanie" virtualnych masin

Dusan Zatkovsky msk.conf na gmail.com
Čtvrtek Červenec 23 11:20:21 CEST 2009

Ahoj.

Dopracoval som sa do stavu, kedy by som potreboval "zdielat" jednu virtualboxovu virtualnu
masinu medzi dvomi OS ( aby som mal k dispozicii svoje nastavene vyvojove prostredie
bez ohladu na to, ci som prave v linux-e, alebo vo windows ).

To v principe hadam nebude problem, pokial budem mat k virtualnemu disku pristup z oboch OS
a rovnako nakonfigurovany virtual, mohlo by to chodit.

Mna skor trapi, ako ten virtualny disk sprostredkovat obom hostom.

Napadlo ma:

1.	NTFS particia, virutal ako subor na disku
	Vyhody:
		- windows s nim nema problem
		- v linux-e vidim problemov viac - force mount v pripade padu win a otrasny vykon

2.	ext2 particia, virtual ako subor na disku
	Vyhody:
		- v linuxe neni problem
		- vo windows je velky problem - neni fsck, takze v pripade problemu musi
		   clovek najprv bootnut linux a az potom windows

3.	nativna particia nad lvm
	Vyhody:
		- v linuxe najrozumnejsie riesenie
		- vo windows si ani neskrtnem

A teraz tak najst prienik tychto mnozin ...

Vyriesil niekto uspokojivo nieco podobne?

Dik

--
Dusan