dns s mysql backendem

michal krajcirovic konf na krajcirovic.cz
Čtvrtek Červenec 23 11:51:16 CEST 2009

Ahoj,
pouzivame aktualne, poslednich nekolik mesicu neprilis spokojene,
powerdns. Problem na ns2 a ns3 je ten, ze jiz delsi dobu (buh vi jestli
vubec nekdy fungovalo), ze nefunguji moc dobre (vubec?) zaznamenavani
serialu, takze to neustale projizdi vsechny domeny dokola. Coz pri 150k
zaznamech dela docela divy, halvne se kazda zmena projevuje za
dloooouho, az to cele projede. Navic mi prijde ze vyvoj/komunita
powerdns pomerne stagnuje.

Koukal jsem na mydns, ale tam se taky vyvoj zjevne zastavil v lednu 2006.

nepouzivate nekdo neco jineho? mysql backend hodne preferuji predevsim z
duvodu napojeni dalsich systemu (a snadne modifikace). mozna by taky
nebylo od veci nechat powerdns jen na ns1 a na ns2 a ns3 nasadit bind,
do ktereho jen generovat seznam domen z mysql...

diky,

mk