Pomale fgetc()?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Červenec 29 13:23:48 CEST 2009

Michal Dobes wrote:
: Jan Kasprzak napsal(a):
: >netusite nekdo, co dela standardni knihovna za kouzla, ze je to tak
: >pomale?
:
: 360 M zámků umoří i CPU?

	Jo, to je ono. Ja jsem to i v te manualove strance videl,
ale nejak jsem to ignoroval, jakoze proc by ty zamky mely byt
tak drahe, kdyz mam jeden proces bez vlaken. Tusite nekdo co se tam pouziva
za zamykani, ze je to tak drahe? Predpokladam ze futexy by takt drahe
nemely byt. S unlocked_stdio je to lepsi, diky.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox