Linux firewall bezici jako vmware virtual ve Windows 2008 serveru

Petr Vavra petr na 4www.cz
Středa Červen 3 20:14:18 CEST 2009

Jak uz tu nekdo psal, pouzijte ESXi, virtualizacni jadro je stejne jako
u plneho ESX,  vykonove s tim problem asi nebude, uvedeny Dell je
podporovany hardware, instalace jednoducha, jako celek to proste funguje.
Pokud jste aspon trochu masochista, tak muzete na virtualizaci pouzit
Hypervisor z WS2008 a linux bezet pod nim. Taky to jde. Ale pokud chcete
jednoduche, pochopitelne a jednoduse spravovatelne reseni, pak urcite
ESX/ESXi.
U vmware serveru 2.x, nebo treba i playeru - sice je pouzitelny taky,
ale spis si s tim pridate starosti, navic hrozi riziko, ze se vam treba
po updatu neceho na WS 2008 nespusti stroj s firewallem a proste se tam
vzdalene jaksi netento... (teda pokud tam nechcete pravidelne jezdit na
vylet/sluzebku).

Petr Vavra

Daląí informace o konferenci Linux