Problemy s e1000e ?

Pavel Just Pavel.Just na simac.cz
Čtvrtek Červen 4 08:33:21 CEST 2009

Zdravím
  Měl jsem problémy dokonce se samotnou detekcí karty. Distribuce byla
také debian.
Zkoušel i různé kernely. Nakonec jsem stáhnul driver přímo z www.intel.com.
modinfo mi hlásí:
version:        0.5.18.3-NAPI
author:         Intel Corporation, <linux.nics na intel.com>

Moje karty jsou (nedetekovala se jen jedna)
Ethernet controller: Intel Corporation 82541GI Gigabit Ethernet
Controller (rev 05)
Ethernet controller: Intel Corporation 82574L Gigabit Network Connection
Ethernet controller: Intel Corporation 82566DM-2 Gigabit Network
Connection (rev 02)

Pavel