Vyrovnani BPM (tempa) hudby?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pondělí Červen 8 21:46:54 CEST 2009

	Zdravim,

jak byste delali vyrovnani tempa hudby? Mam nahravku, kde se podle
mych mereni pohybuje tempo od rekneme 112 do 115 BPM (i programy na detekci
BPM se lisi podle toho jakou cast nahravky jim predlozim) a potreboval
bych z toho udelat skladbu s konstatnim tempem (BPM). Problem je, ze zrejme
ruzne casti jsou ruzne rychle. Jak byste tohle delali?

	Zkousel jsem audacity a Analyze/Beat Finder, ale to mi dalo
ne jednotlive beaty, ale jednotlive tony z te skladby. A navic stejne
nevim co bych s tim delal dal.

	Umite tohle nekdo (na Linuxu, nejlepe)? Diky,

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |