Jak zapnout SMART v HDD ?

Pavel linux na argonet.cz
Úterý Červen 9 10:50:07 CEST 2009

Dobry den,

Thursday, June 4, 2009, 7:38:29 PM, you wrote:

po kratke nemoci se opet ozyvam ....

PK> U těch ostatních disků jste to vypínal a zapínal za přesně stejných
PK> podmínek (stejný hardware i software)?
Ano, stejny HW i SW, u vsech byl SMART zapnuty a normalne fungoval.
Jen ten jediny disk ho mel vypnuty, tak jsem ho chtel taky zapnout a
ejhle.

PK> Mají ty ostatní disky stejný firmware?
Ano podle stitku maji.

PK> Zkusil jste nejnovější verzi smartmontools? (Není moc
PK> pravděpodobné, že by to něco změnilo, ale stát se může leccos.)
To jsem jeste nezkousel, muzu proverit.

PK> Zkusil jste zeptat na supportu od výrobce? Podle nového světového pořádku
PK> se asi má používat nějaké šílená webová aplikace, viz:
PK> <http://www.seagate.com/www/en-us/about/contact_us/world_wide_contacts/contact-techsupport-emea>
PK> ale pravděpodobně pořád ještě funguje emailové adresa
PK> <discsupport na seagate.com>.
Zatim ne, chtel jsem slyset, ze uz se to treba nekomu stalo a ze to
muze byt vada kusu.

Dekuji Pavel