Re: Úschovna souborů

Jan Houstek Jan na houstek.net
Úterý Červen 9 21:01:54 CEST 2009

On Mon, 8 Jun 2009, Martin Och wrote:

> Mno, ja nevim, ale nestacilo by Vam neco jako http://uschovna.cz/

Ano, stačilo, ale ptal jsem se na tipy na open-source software, který to
"něco jako" implementuje. Potřebuji to provozovat sám.

On Mon, 8 Jun 2009, "Ing. Jiří Nováček" wrote:
> Nedá se použít něco jako Dropbox
> http://www.getdropbox.com/

Ne, nechci žádné sdílené složky, jen jednorázovou výměnu souboru přes
jednoduchý web interface, nějak takto:

- uploadnu soubor
- je pro něj vytvořeno nějaké secret URL
- to odešlu příjemci
- soubory nestažené déle než daný timeout budou promazány

Na sf.net jsem našel

http://uploadtool.sourceforge.net/
http://sourceforge.net/projects/sifiex/

ale obojí je mizerně napsaný PHP kód a neumí přesně to co chci, takže bych
to stejně musel upravovat. Nakonec si to tedy přecijen vytvořím sám.

-- HH