Prilohy z mailu (was: Re: Úschovna souborů)

Vlada Macek macek na sandbox.cz
Středa Červen 10 09:31:13 CEST 2009

Dalibor Straka wrote:
> Kdyz uz jsme u toho, nevi nekdo o softwaru, ktery by se napojil na mailserver
> a dokazal velke prilohy hazet prave do takoveto uschovny? Mohl by byt
> trosku inteligentni a rozpoznat podepsane zpravy apod.

Napsal jsem pred casem pythonsky program MimeDiet, ktery mesicne
prochazi Maildirove schranky na mailserveru a u zprav starsich nez
zadany limit ponecha nejmensi z multipart/alternative a typicke prilohy
nahradi zpravou o odstraneni.

Nejsem pritelem uprav e-mailovych zprav (krome zahlavi, coz je
transportni zalezitost), proto by mi Vas pristup nevyhovoval. Nicmene
MimeDiet pomohl tomu, ze nove zpravy lide dostavali netknute, ale
serveru se ulevilo, protoze lidi si ty obri prilohy v mailboxech nechavali.

--
\//\/\
http://macek.sandbox.cz