Postfix

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Červen 11 08:48:26 CEST 2009

Zdravím,

On Thu, Jun 11, 2009 at 08:05:37AM +0200, Kocek, Kvetoslav wrote:
> Ahoj,
>
> potrebuju radu. Mam mailserver, ktery obhospodaruje domenu. Treba
> pokus.cz.
> Chci mu predradit jeste jeden, ktery bude z te domeny obhospodarovat
> jednu schranku
> a zbytek posilat na ten puvodni. Nainstaloval jsem postfix, ale nejak se
> ztracim
> v konfiguraci relayu a tak. Nechci to vystrcit do internetu blbe
> nakonfigurovany, aby se pres
> nej spamovalo.

a proč to neuděláš obráceně, tj. nechat ten server tak, jak je a
za něj dát server, který bude obhospodařovat tu jednu schránku?
Pak by se to v té jedné schránce lehce vyřešilo forwardem...

No a jinak by se to asi dalo vyřešit následovně:

Na tom předřazeném serveru nastavit, že bere poštu pro pokus.cz.
Načež udělat rewrite schránka na pokus.cz -> schránka (což prakticky
znamená schránka na localhost) a vše ostatní poslat na druhý stroj
pomocí virtual_transport? Toto jsem ale nikdy nezkoušel, takže je
třeba důkladně otestovat, než ten server půjde do normálního
provozu.

Koukni se do manuálu k postfixu, sekce Virtual Domain Howto a tam
kapitola:

Non-Postfix mailbox store: separate domains, non-UNIX accounts

> Na jake parametry se mam zamerit? Staci nakopnout. Ja uz si je dohledam.
>
> Dik.
> --
>  Kosac

Zdraví