Postfix

Kocek, Kvetoslav Kocek.Kvetoslav na vestizol.cz
Čtvrtek Červen 11 11:47:22 CEST 2009

Uz to chodi. Nakonec jsem to vyresil pres ten transport.
Server za soucasny nemuzu dat z vnitrofireme-politickych duvodu. Ma na
nej
pristup moc lidi a ja potrebuji vytvorit "bezpecnou" a "neviditelnou"
schranku.
Diky vsem za rady.
--
 Kosac