pptpd a PAM

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Červen 11 18:06:29 CEST 2009

Na Radius jsem už narazil a viděl i nějaký postup. Požadavek je pouze jeden
- ověřit uživatele, který se připojuje přes VPN, vůči Active Directory.
Myslel jsem, že využít PAM nebude takový problém, jinak bych se rovnou
zaměřil na Radius. Ještě počkám, jestli se to náhodou nepodařilo někomu přes
PAM vyřešit a pak bych se pustil do toho Radiusu...