Postfix - cyradm

Michal Dobes dobes na tes.eu
Čtvrtek Červen 11 22:55:18 CEST 2009

Pavel napsal(a):
> pozadal me zakaznik, abych mu zridil email v postfix+cyrus, pustil jsem
> tedy cyradm a chtel pridat schranku cm email. Jenze jsem misto
> user.email dal jen email. Schranka se vytvorila o uroven vys, jenze
> kdyz dam dm email dostanu hlasku deletemailbox: Permission denied.
> Prihlaseny jsem spravne, schranky user.neco mohu zrizovat a zas mazat,
> ale bez user. mi ji dovoli jen zridit nebo prejmenovat. Je nejaky
> zpusob, jak se "spatne" schranky zbavit. Pridava se totiz uzivatelum v
> Kmailu, jinak by to tolik az nevadilo. Pokud potrebujete dalsi info,
> [...]

Problém nemá s postfixem nic společného, je to čistě věc cyrus-imap
serveru. Jaká práva má ta nesmazatelná schránka? Občas si to chce pomocí
sam <email> cyrus lrswipcda práva patřičně povýšit a pak to jde smazat
přes dm.
Pokud už proběhl ten nedobrý pokus se smazáním v filesystému
a vytvořením prázdné, tak by možná šlo to dát dohromady pomocí
příkazu reconstruct.

M.