Postfix - cyradm

Petr Vavra petr na 4www.cz
Čtvrtek Červen 11 22:27:28 CEST 2009

To neni problem postfixu, je to ciste zalezitost cyrusu.Postfix prijme
mail pro domenu a predhodi ho cyrusu na doruceni, ten si hrabne do svych
databazi a doruci (nebo taky ne). Databaze maji jiny format nez
postfixove a nejsou k nim citelne obdoby v textovem formatu (aspon co si
tak pamatuju z doby, kdy jsem tuto kombinaci provozoval).

Petr Vavra