prehrivani GPU (was: cpufreq a skalovani frekvence)

Jan Krajdl spm na spamik.cz
Pondělí Červen 15 10:14:14 CEST 2009

Tak po nějaké době vztekání jsem asi přišel na problém. Drivery nvidie
novější, než verze 173 mají takovou menší chybku - grafika si nepustí
větrák a tedy ve chvíli, kdy CPU je celkem chladné, tak GPU grafiky se
začne přehřívat (v nvidia-settings teplota překročí 80C a začne se
projevovat to, co jsem popsal)... Nenapadá mě ale co s tím... Nepotkal
se někdo s podobným problémem? Zkoušel jsem i i8kctl; s ním dokážu
větrák násilně roztočit, problém je, že během několika sekund se větrák
zase zpomalí... Downgradovat na staré jádro, na kterém funguje 173
driver se mi také úplně nechce...

SPM