proftpd, posilat ruzne MasqueradeAddress podle ip adresy klienta

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Červen 16 18:34:19 CEST 2009

Je mně jasný, že tohle není čistý řešení. Další takový nečistý řešení je
rozjet dva daemony a z venku natovat na jiný port. Ale zase u toho něco dělá
router. Bohužel netuším, jestli proftpd něco takovýho umí...