padající Xorg

Jiri Kroutil kilinux na seznam.cz
Čtvrtek Červen 18 10:00:43 CEST 2009

DD,

jakou mate verzi tech NVidiackych ovladacu? Pokud nemate nejakou
supermoderni kartu, mozna by stalo za to zkusit posledni legacy verzi
(http://us.download.nvidia.com/XFree86/Linux-x86/173.14.18/NVIDIA-Linux-x86-173.14.18-pkg1.run).
Ono posledni dobou vsichni nejak moc experimetuji s X-serverem (vyvojari
X.org, Intelu, NVidie) a vysledek stoji za h....

J.K.