padající Xorg

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Čtvrtek Červen 18 12:06:05 CEST 2009

Z lokálu by to nešlo?

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

student dějin umění na FF UK
ICQ: 255622623  |  HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Nepochopíme mnoho, budeme-li hledat člověka v přesném a jasném eukleidovském
prostoru geometrie, budeme-li jej pokládat za věc mezi věcmi, cizí a
lhostejnou v cizotě a lhostejnosti svého okolí: za těleso byťsi zvláštního
druhu, složitý automat, vybavený receptory a nařízený, aby reagoval na
podněty, které k němu přicházejí odkudsi zvnějšku.
						Jindřich Chalupecký