Polofunkční Wine?

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Neděle Červen 21 18:20:21 CEST 2009

Zdravím, tak jsem nainstaloval čistou Mandrivu 2009.1 s KDE 4.2.2 a
zjistil potíže s Wine 1.1.22. Tuto verzi jsem předtím používal i s
Mandrivou 2008.1 a vše fungovalo. Nechal jsem si celou složku ./wine v
domění, že vše pojede dál.
Problém: konfigurátoru mi po spuštění bez varování napsal, že nenalezl
zvukové zdroje a že vymaže z registrů alsa i jack,který jsem tam předtím
měl nastavený pro pokusy. Zbylo tam pouze OSS. Zvkukovka je SB Live.
Programy se mi spouštěly (Winrar,602Text), ale s hodně velkou prodlevou.
Ovšem když jsem chtěl spustit Duna2000, zobrazil se mi nejdřív úvodní
obrázek bez zvuku (Kmix byl neznámým způsobem umlčen) a v konzoli už
jenom hláška o problémech OpenGL.
A pokud si přesunu složku ./wine a začnu načisto, je to to samé...
Otázka je tato: jak to souvisí s novou distribucí? Je spíš problém ve
Wine nebo v ovladačích nVidia 150.51?
Setkal se někdo s podobným problémem?
Díky
--