Jak hlidat replikaci MySQL

Jaroslav Barton djaara na djaara.net
Pondělí Červen 22 18:47:35 CEST 2009

Zdravím,

slave v replikaci píše do logu, v případě že se přeruší spojení, tak o
tom informuje hláškou:

090208 14:20:36 [ERROR] Error reading packet from server: Lost
connection to MySQL server during query ( server_errno=2013)

a ukončení replikace pak zahlásí:

090208 14:20:41 [Note] Error reading relay log event: slave SQL thread
was killed

Taky mám na replikaci MySQL postavené DNS servery, takže tento problém
jsem řešil když jsem servery instaloval.