KDE_Chimes_2.ogg kazde 2 minuty

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Neděle Březen 8 16:43:36 CET 2009

On Sun, Mar 08, 2009 at 12:30:15PM +0100, Milos Prudek wrote:
> Nahodne, ale kazde 4-8 minut se z PC s Kubuntu 8.04 ozyva
> zvuk /usr/share/sounds/KDE_Chimes_2.ogg. Nic jineho se nedeje, zadne okno se
> neobjevuje, zadna pozorovatelna aktivita pevneho disku.
>
> Abych zjistil zda zvuk generuje KDE, v konfiguraci "Systemova hlaseni" jsem
> nasel polozku "Informacni zprava je zobrazena", ktera ma prehravat
> zvuk "KDE_Chimes_2.ogg", a zakazal jsem jeho prehravani. Nepomohlo.
>
> Pak jsem prejmenoval soubor "KDE_Chimes_2.ogg". To pomohlo. Prirozene me
> velice zajima co se snazi prehravat ten zvuk. Zda to neni nejaka invaze.

> [...]

Dejte si tam hoooodne dlouhy soubor .ogg a kdyz se zacne prehravat
mate hromadu casu si zjistit "pstree -nGhlnpc". Jestli to chcete
zkoumat v less-u, tak radeji "pstree -nhlnpc | less" a najit jmeno
vaseho oblibeneho KDE_Chimes_2.ogg.

Pri trose stesti se zjisti jakoho stromecku je to vetvicka ;-)

-- Dalibor Straka