Outlook netaha postu od dovecotu

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Březen 10 11:16:18 CET 2009

Zdravim,

posledni dobou se mi neprijemne mnozi dotazy, co mam za problem na
serveru, ze Outlook nestahne POP3 postu a jen nahlasi timeout. Na
serveru mam aktualni debian lenny dovecot, ale zlobilo to stejne i s
predchozimi verzemi. V logu dovecotu je akorat, ze ukoncil spojeni pro
neaktivitu druhe strany.

Osobne se domnivam, ze se jedna o nejakou vlastnost Outlooku, mozna ve
spojeni s antivirem, a pisu sem, aby mi to nekdo potvrdil. Google
zminuje, ze nekdy pomuze odinstalovat ci vypnout antivir.. moje
zkusenost je, ze pomuze promazat ty zpravy na serveru, ze to pak zas
chvili funguje. Jako by to byla nejaka konkretni zprava, mozna
obsahujici nejakou hlavicku, ktera ten Outlook uvede do transu...

Setkal se s tim nekdo? Je na to nejake reseni krome
thunderbird.czilla.cz?

Diky

Petr