Outlook netaha postu od dovecotu

iko iko na kamarad.cz
Úterý Březen 10 13:35:52 CET 2009

Mne sa take stava tiez, sice nie s dovecotom. Outlook jednoducho
prestane stahovat postu. Je to Outlook v spolupraci s Nodom. Niekedy
staci vypnut nod a uz to prejde. Niekedy ani to nepomoze. Vtedy
presvedcim uzivatela nech zmaze outlook a hodim tam thunderbird. Od toho
momentu problem s postou nie je.

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises