dorucovani e-mailu pomoci maildrop

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Březen 12 16:28:57 CET 2009

On Thu, Mar 12, 2009 at 04:15:50PM +0100, Petr Simek wrote:

> A co takhle na stroji B vyrobit nejakeho uzivatele, povolit na nej
> pristup pres ssh ze stroje A (bez hesla - authrorized-keys) pod
> uzivatelem stroje A pod kterym bezi to admin rozhrani.

Jo, presne tudle dobytcarnu jsem vcera udelal. Akorat jsem si misto sudo
udelal suid program.

Ciste, ale komplikovane reseni je pustit maildrop v "manual modu", tedy
bez parametru -d. Tim se nacte konfigurak /etc/maildroprc jako prvni
tam si udelam test a vytvoreni adresare. Ale jeste pred tim se musim
podivat do databaze mysql a ziskat uzivateluv $HOME. A to se mi nelibi,
samy fork a exec.

Proste zlaty dovecot, ktery si vse vytvori sam. Kdyz je uzivatel
v databazi, neni na filesystemu co resit.

Diky, vitam kazde reseni,
-- Dalibor Straka