RE: Proč mi kernel při startu systému rebootuje ?

Vancl Miroslav Miroslav.Vancl na setuza.cz
Čtvrtek Březen 12 19:21:38 CET 2009

Díky za snahu poradit. Vyzkoušel jsem všechno, občas svítala naděje, že už
jsem na to přišel (např. když jsem připojil cdrom byť bez napájení), pak to
ale po pár bezproblémových startech spadlo zase nebo po několika minutách
bezproblémového běhu. Memtest a zatěžovací testy všeho jsem samosebou
pouštěl, všechno bylo o.k. Vypnul jsem v BIOSu všechno co šlo, kernel dostal
noacpi, noapic, bootoval jsem orig. Slackware kernel a ramdisk a pořád se to
chovalo náhodně. Nakonec jsem zkusil jiné PC stejného typu a... je po
problému (ťukám na prkno). Ach jo !

M. Vancl