RE: Proč mi kernel při startu systému rebootuje ?

Synek Miloslav synek na pbtisk.cz
Pátek Březen 13 14:36:11 CET 2009

>problému (ťukám

>Ako sa hovori - pocitace su dobre v odhalovani problemov ktore by bez
>nich ani nevznikli. :-)

... svatá pravda, ale trochu k věci, zdroj je taky jedna z možností, další
"bezva finta" jsou vyschlé, nebo častěji od nadměrného tepla nafouknuté
kondenzátory (příp. až vyteklé - to jsou ty, které mají vršky jakoby upatlané
od něčeho) na základní desce a taková deska potom dokáže divy, i když
třeba memtest &spol projde.

S pozdravem

Miloslav Synek

Kontakt: synek(zavináč)pbtisk(tečka)cz    nebo  ICQ UIN:122152331
Počítače jsou výborným pomocníkem při řešení těch problémů, které by bez
nich vůbec neexistovaly......
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím dokonce
i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.