jak pripravujete disk na reklamaci?

Karel Dudasek karel.dudasek na dobruska.cz
Neděle Březen 15 17:45:53 CET 2009


Petr Stehlik napsal(a):
> Zdravim,
> 
> po vypnuti a zapnuti serveru se neprihlasil jeden z disku, vubec se ted
> s nim neda mluvit, je zraly na reklamaci. Ovsem je plny velmi citlivych
> dat a kdyby nekdo tu elektroniku ozivil, mel by ta data jak na zlatem
> podnose. Nemate nekdo vyzkouseny postup, ktery na disku nezanecha stopy
> (kterych by se reklamacni oddeleni mohl chytit), ale zaroven pomaze
> data? Myslim neco, co je bezne dostupne, tedy nejaky McGyver postup nez
> neco sofistikovaneho, na co je potreba vybavena elektro laborator.
> Diky
> Petr

U nás máme domluveno, že disky neopustí objekt a reklamace se řeší 
dodávkou nového disku. Ale je to o důvěře.
Pokud to nejde, reklamace se neřeší. Holt cena dat je větší než cena 
nového disku.


-- 
         Karel Dudášek		



Další informace o konferenci Linux