jak pripravujete disk na reklamaci?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Neděle Březen 15 20:52:08 CET 2009


Karel Dudasek píše v Ne 15. 03. 2009 v 19:43 +0100:
> Petr Stehlik napsal(a):
> > Karel Dudasek píše v Ne 15. 03. 2009 v 17:45 +0100:
> >> U nás máme domluveno, že disky neopustí objekt a reklamace se řeší 
> >> dodávkou nového disku. Ale je to o důvěře.
> > 
> > jen pro zajimavost (a uz asi off-topic) - ktery objekt disk neopusti? Ja
> Kasárna

aha, ja to pochopil blbe tak, ze mate s dodavatelem domluveno, ze pri
reklamaci ta vec neopusti _objekt dodavatele_, coz mi prave nedavalo
smysl, kdyz vim, jak ten disk postupne putuje nahoru, smerem do Ciny.

Petr





Další informace o konferenci Linux