Re: Proč mi kernel při startu systému rebootuje ?

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Úterý Březen 17 12:24:04 CET 2009

2009/3/13 Vancl Miroslav <Miroslav.Vancl na setuza.cz>:
> Už jsem tento thread chtěl přestat sledovat ale nedá mi to. Bohužel Wokna XP
> na tom stroji nabootujou a nepadají... Pravda, je tam přidaný disk.
>
> M.Vancl

>Bohužel Wokna XP na tom stroji nabootujou a nepadají
Je to davno znamy fakt, ze WXP na HW s badram, vadnym HDD, mobo a pod.
idu "spolahlivejsie" ako Linux kernel.
Je to tym, ze lin vyuziva HW vyrazne intenzivnejsie ako win.
Podla mna memtest - 3 dni a cpuburn 5 dni musia odhlait nejake zavady.

--
Jan Kunder
jan.kunder-HATESPAM-gmail.com