mbank - emailova notifikacia

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Úterý Březen 17 12:38:07 CET 2009

Zdravím,
asi jsem paranoidní, ale já bych si tyhle věci nezašifrovaným emailem
neposílal. Sice to nedokáži logicky obhájit, ale tak nějak pocitově
cítím, že to není správné (ve spořitelně se pro podobný případ
zaškrtnout výslovný dotaz něco jako: "souhlasím s přenosem těchto
informací nezabezpečeným kanálem, jako je email")

Tom

--
S pozdravem
Tomáš Krbec