no filesystem could mount root - kernel zpanikari

michal krajcirovic konference na kraja.net
Středa Březen 18 13:41:50 CET 2009

v driverech obecne problem nebude (nemel by byt), protoze to bootuji do
uplne stejneho virtualserveru ve vmwaru jak je ten, ze ktereho jsem
"otisknul" ten system.

cili bych videl spise problem v tom zavadeni - budto parametry kernelu,
nebo mam nekde bugu ve fstabu.