Skupina plugdev

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pondělí Březen 23 15:19:34 CET 2009

Ahoj,
mám program jehož starší verze je součástí Debianu (tucnak2). Od té doby
přibyla podpora pro speciální hardware. Je to upravený USB převodník
FT232RL s vlastním jedinečným VID:PID. Komunikuje se přes libusb,
přesněji ještě skrz libftdi. Program spouští běžný uživatel, proto se v
postinst vytvoří speciální systémová skupina. Součástí zatím
neoficiálního deb balíčku je konfigurák pro udev, který nastaví skupinu
při připojení zařízení.

Jedna z nevýhod je, že uživatel se musí po instalaci balíčku přidat do
skupiny a znovu se přihlásit. Napadlo mě využít existující skupinu
plugdev. Je možné ji pro toto využít? Nenašel jsem nikde žádný bližší
oficiální popis.

Díky Láďa