fetchmail a zpetne odesilani mailu do stejne domeny

"ing. Ladislav Vysloužil" info na vysla.net
Čtvrtek Březen 26 20:21:31 CET 2009

Dobry den.

Mam nakonfigurovany mailserver pro virtualni domeny - postfix + mysql +
postfixadmin + imap, odesilani mailu po sasl autorizaci. Na serveru mam
nastaveno odmitnuti neexistujiciho uzivatele primo v postfixu.
Potrebuju na server prijimat pro cely domeny a jeste stahovat jeden
mailbox fetchmailem treba test na ma-domena.cz a odesilat maily pres tento
server i do teto domeny.
Na svem serveru jsem si zalozil v postfixadminu ma-domena.cz a v ni
schranku test na ma-domena.cz a nakonfiguroval fetchmail pro stahovani
posty . Toto vsechno vcetne stahovani mi funguje.

Jak mam ale nastavit odesilani na schranky ze stejne domeny jako stahuju
fetchmailem? Postfix mi bere domenu ma-domena.cz jako lokalni a
nepreposila maily dal i kdyz mam nastaveno v transport
ma-domena.cz	smtp:mx.ma-domena.cz
Maily konci jako nedorucitelne, protoze postfix jine mailboxy nez muj
nezna. Jde to nejak vyresit? Popripade jak toto jinak nakonfigurovat ?

Diky VysLa .

--
Tato zprava byla prohledana na vyskyt viru
a nebezpecneho obsahu antivirovym systemem