Softwarový switch

Ivo (Bear) Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Pondělí Březen 30 17:12:21 CEST 2009

Myslím, že kdyby si sehnal manažovatelný switch, který navíc umí i
routovat, tak to bude s cenou za elektřinu stejné.
Nicméně - osobně mi to připomíná jednu reklamu firmy IBM. Tehdy lovili
mozky do Brna a jeden ze sloganů zněl: umíte postavit počítač tak, aby
fungoval jako switch? Pracujte pro nás!!

Považval jsem to za vrchol nesmyslnosti.

IH