openvz vs xen vs vserver

jan.martinu na post.cz jan.martinu na post.cz
Pondělí Květen 4 02:17:39 CEST 2009

DD,

Xen umi dva rezimy. Paravirtualizace ala openvz a plna virtualizace (pak
lze na vps spustit jiny os, napr. Windows). Pri plne virtualizaci je
nutna podpora v cpu a pro optimalni vykon virtualniho hw specialni
ovladace v os bezicim na vps. Pridanim ram nic nezkazite zvlast pri
dnesnich cenach ;-)