OT: LDAP Address Book editor

Matej Gajdos mato na d15.sk
Středa Květen 6 23:12:31 CEST 2009

Prajem pekny vecer,

napriek upornej snahe najst nieco jednoduche a funkcne pre editovanie
kontaktov adresara ulozenych v LDAP, sa obraciam na skusenejsich. Ma
niekto nejaky napad, co "ponuknut" beznemu uzivatelovi?
Do uvahy prichadza nieco cez web (nie vsak komplexne ako napr.
phpldapadmin), pripadne aj nejaka aplikacia pre win (kedze by mala
pobezat na prac. stanici). Netusil som, ze podpora LDAP je v e-mail
klientoch (napr. thunderbird) dost "biedna", o zapise ani nehovorim **.
Jedine co som nasiel, je LABE, ale to konci kdesi v roku 2004.
Mate s necim dobre skusenosti?
Viem, nesuvisi to az tak s Linuxom, ale uz mi dochadza fantazia, alebo
sa dnes neviem dohovorit s ujom Google-om :-(

S pozdravom,
Matej Gajdos

** Viem, nemam hundrat ale pridat ruku k dielu.

--
Design d15 v.o.s
http://www.d15.sk, http://photo.d15.sk