Nefunguje FuzzyOCR

Miroslav Zidek linux na mzidek.net
Úterý Květen 12 08:54:07 CEST 2009

Zdravim,

Dne po 11. května 2009 Tomáš Koželuh napsal(a):

> Ahoj, nedávno se tady řešilo skenování obrázku, jestli nejsou spamy.
> Pokusil jsem se nasadit FuzzyOCR, jenže spamassassin s ním nějak
> nespolupracuje, když dám ručně mail proskenovat (spamassassin -t
> mail.eml), tak to funguje, když ten mail standardně dorazí, tak se
> nezkontroluje.

nasadil jsem to na domacim serveru (Debian 4) presne podle readme v baliku
stazeneho z domovskych strankach. Co vyhodi spamassassin --lint -D ? Ja
tak odladoval chyby pri konfiguraci.

> Když restartuju démona SA, tak v logu FuzzyOCR se ten restart objeví,
> ale nikdy žádný příchozí mail nezkontroluje.

Napada me jeste direktiva focr_base_score - jaakmile dostane mail s
obrazkem vyssi skore nez je uvedeno zde, neni kontrolovan - IMHO vyborna
direktiva snizujici zatez. Skuytecne funguje. Pri testovani (dal jsem
focr_verbose 2) bylo v logu uvedeno neco ve smyslu "mail byl oznacen jako
spam se score vyssim nez.... >>> kontrola FuzzuOCR neprobehla)

(jinak bez OCR trva skenovani ~4s a podobny mail s obrazkem zhruba to
same - ale to je jen domaci server - v praci nasazeni nezalezi jen na
me :))

MiZi
--
 linux(^zavinac^)mzidek.net