váhavý, loudavý, usínající S.M.A.R.T. self test

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Květen 18 07:53:24 CEST 2009

Dalibor Straka píše v Po 18. 05. 2009 v 04:30 +0200:

> [...]

misto xen mam vserver - ale mam vserver i na jinem skoro stejnem serveru
s 1TB disky, kde selftesty prochazi OK.

> Na stare workstation s deskou asus A8V s chipsetem K8T800, Debian lenny
> 2.6.26-2-amd64 mi funguji zcela bez problemu uplne stejne disky:

> Tak, a ted babo rad.

prvni rozdil je v kernelu - nemate zadnou virtualizaci, druhy muze byt
ve verzi firmware (nenapsal jste, co je v tom SUNu), treti rozdil muze
byt v zatezi (workstation treba behem self testu nic nedela?)

Kazdopadne vitam v klubu :)

Petr