monitoring

michal krajcirovic konf na krajcirovic.cz
Úterý Květen 19 01:54:26 CEST 2009

Ahoj jeste jednou,
tak po dvou hodinach diskuze me kolega udolal, jdeme na nagios :)

zeptam se ale na osobni zkusenosti s jinym frontendem nez je centreon,
ktery moc nemusim - zna/pouziva nekdo neco? jde mi predevsim o
jednoduchost toho rozhrani.

diky,

m.