OT: Kvalitny webhosting v EU a US

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Sobota Květen 23 14:37:49 CEST 2009

AHoJ

Chcem sa opytat, na kvalitny webhosting v EU:::Poziadavky:::
*** moznost automaticky VYPNUT web po prekroceni 95/120% - proste
ziadne poplatky za data nadlimit !!
*** nejaky normalny (rychlost a AJAX like) control panel
*** seriozny pristup, ziadne skryte poplatky za data navyse
*** bez problemov, ak odchadzate
*** nepozaduju ID/ofoteny obciansky (nema zaujem to niekomu posielat,
chapem ich, ale moje sukromie si cenim viac
        {ak raz zacnem posielat ofoteny vodicak/pas kade-tade je len
otazkou casu, kedy a koho hacknu a ci a ako moje data zneuziju}
** server realne v EU (nie UK, nie US), moznost vybrat si potesi
** do 20E/mesiac
** (aj) anglicke rozhranie
** moznost viacerych SSH uctov (10+)
** php, mysql
** bezia na Debiane, CentOS, RHEL ...
** realna dostupnost > 99,999% (nemusi byt garantovana, staci, ak to
monitorujete a viete potvrdit)
** bezpecnost na urovni
** nelimitovany traffic // 1TB+
** 100GB miesto
** aspon 50 DB
* RoR
* perl
* posgresql
* slusne zelezo, nie 2*1 core a 4GB, ale 1*4 az 4*4 core, 8-32GB ...
* moznost vlastnej IP
* moznost vlastneho SSL
* moznost anonymous FTP

Chcem sa opytat, na LACNY a kvalitny (v ramci ceny) webhosting v
US:::Poziadavky:::
x to iste ako vyssie, s tym, z "*" featury ozeliem
x dostupnost uplne staci 98-99% (radsej 2 dni nejde a polroka pokoj,
ale nie neustale problemy)
x cena max $12/mesiac

Do tretice mam zaujem aj o tipy na nejake slusne VPS.
Mozete aj sukromne, ale IMHO nech sa dobra praca (LAMP) chvali sama,
nie cez marketing.
Je to trosku OT, ale zase moze to zaujimat viacej ludi z konfery, je
to projekt spaty s Linuxom, hostovany na LAMPe a ktosi na mne zarobi
aj vdaka GNU/Linux. Vdaka za pochopenie

--
Jan Kunder
jan.kunder-HATESPAM-gmail.com