OT: umisteni switche v racku

michal krajcirovic konf na krajcirovic.cz
Neděle Květen 24 17:02:50 CEST 2009

budu-li uvazovat serverovny ve kterych je 1000+ serveru, myslim ze v cr
neni zadna takova, ve ktere jsem nebyl, ale nikde sem nevidel rady racku
"zadkama" naplacle k sobe tak, ze by se tam nedalo projit. nemluve o tom
ze me nenapada, jak bych do takoveho racku rozumne instaloval nove zelezo.

m.