OT: Kvalitny webhosting v EU a US

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Pondělí Květen 25 10:28:38 CEST 2009

2009/5/23 Michal Holes <michal na holes.sk>:
> toto mi pripomina jeden inzerat: kupim Porsche Carrera za 1000 eur - s
> overenym cislom VIN, slovenskymi SPZ, platnou STK a kartou na cerpanie
> lubovolneho mnozstva benzinu pocas neobmedzenej doby, samozrejmostou je
> garancia bezplatnej opravy akychkolvek zavad na aute pocas 50 rokov s
> moznostou vratenia vozidla bez akychkolvek otazok so zrazkou z ceny 10
> eur/rok pouzivania...

blbost!

A) To, ze v CR a SR su webhostingy typu static 1GB, transfer max 8GB
za 5E/mesiac alebo php +1(!!)*mysql + 2/40GB za 15E/mesiac a SSH je u
vacsiny nepripustne alebo od 30E+, neznamena, ze inde sa to nedak
inak. Napr. US, kt. som si medzitym nasiel: Dreamhost, gg snad vie
kazdy. Ziadne confusing CPanel-y
Splnaju uplne vsetky US podmienky a este je to za $110/rok bez PROMO
Co som si overil (a nie fake marketingove recenzie) pri troche stastia
bude mat vyrazne nad 98%

B) 98% kvalita, znamena, ze moze neist 7 dni v roku! Podla mna je to
tak zachovaly Trabi, ale aby sme sa nehadali, tak Junior v tuzingu

C) vdaka za Vas cteny nazor, nesmierne mne aj ostatnym (archive)
pomohol v rozhodovani svojou vecnostou a praktickymi skusenostami, o
kt. som stal

D) slusne VPS (zatial nemam real kontakt na potvrdenie, ale vsade
odpovedali zo supportu do 8 hodin na mail, takze predbezne to vyzera
slubne):
quantact, gandi.net, vpsland.com, vpslink.com, linode, slicehost

Ak ma niekto zaujem podalit sa s pozitivnymi skusenostami z EU/US
web/vps/colo hostingu - nech sa paci sukromne.

Vrela vdaka vopred vsetkym ochotnym

--
Jan Kunder
jan.kunder-HATESPAM-gmail.com