vconfig add smaze adresy

Středa Květen 27 01:17:00 CEST 2009

On Mon, 25 May 2009, Jiri Svoboda wrote:

> Nedokazete nekdo poradit jak to udelat aby po pridani vlanu zustaly
> adresy prirazene puvodne pomoci ip addr add ?

Ubezpečuji Vás, že to není normální chování vconfig-u.
Vyzkoušel jsem to schválně u sebe a popsané chování jsem nepozoroval.

Možná máte na svém počítači nějaký moc iniciativní udev, který když uvidí
nový interface, tak se ho pokusí nakonfigurovat a jako slon v porcelánu
pokazí konfiguraci adres na mateřském interfejsu.

I když, řekněme si otevřeně, když používáte 802.1Q, tak byste ten mateřský
netagovaný interfejs měl nechat ležet ladem bez IP adres.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21th century edition /