iscsiadm: ... initiator error (02/01) - vyreseno

Pavel Vedral pve na casd.cz
Pátek Květen 29 17:25:57 CEST 2009

Proste jsem to vzdal a ozelel klikaci komfort weboveho rozhrani
Openfiler-u. Nainstaloval jsem na stroj budouciho diskoveho pole CentOS,
orezal ho jak to jen jde a NFS, Sambu i iSCSI, konfiguruji rucne.
Vsechno razem chodi jak ma. Ale spis to bude tim CentOS-em nez mymi
schopnostmi :-).

Pavel