Jak vyriznout ze souboru po sobe nasledujici radky

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Květen 30 14:55:03 CEST 2009

Zdravim

mam soubor ktery muze vypadat napr takhle :

  echo -ne "\taaa\n\t\tbbb\n\t\tccc\n\t\tddd\n\teee\n"

a ja bych z nej chtel vyhodit radky ccc a ddd ale jen kdyz jsou
hned po sobe jinak ne . Neprisel jsem na to jak napsat expression
do grepu , tak jsem to zkusil skriptem pres :

   echo -ne "\taaa\n\t\tbbb\n\t\tccc\n\t\tddd\n\teee\n" | while read LINE

radku po radce ale kdyz pak zpracovavam to $LINE tak mi tam zmizi
ty pocatecni tabulatory. Zkousel jsem manipulovat s IFS ale to mi
funguje jen z radky ale ne ve skriptu.

Nenapada Vas jak tohle vyresit ?