Jak vyriznout ze souboru po sobe nasledujici radky

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Květen 30 19:42:26 CEST 2009

On Sat, 30 May 2009, Dalibor Straka wrote:

> Me tabulatory zustavaji.
> echo -ne "\taaa\n\t\tbbb\n\t\tccc\n\t\tddd\n\teee\n" |
> while read LINE; do
>  echo ${LINE}
> done >/tmp/a
>
> V /tmp/a korektne vidim tabulatory. Pri jake operaci vam taby mizi?

Tak ja kdyz spustim to co jste poslal tak mi taby zmizi. Jak
mate nastavenou IFS ?

> Stavovym automatem.

Tak ja to resim ale mizi mi ty taby. Kdyz jsem se ptal jak to
vyresit tak jsem myslel ty mizejici taby nebo jine reseni
napr pomoci pravidla do grepu .