Akcelerace Supersavage na Thinkpadu T23

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Sobota Květen 30 21:15:16 CEST 2009

Zdar, starší drivery nefungovaly vůbec (něco mi tam chybělo, instalova
jsem balíčky z repozitářů) nebo se chovaly úplně stejně. Tak jsem
upgradoval na Mandrivu 2009.1 a s překvapením zjistil, že OpenArena
jedne skoro dobře. Ovšem tenTux je stejný.
Takže sumárum, se kterým se spokojím: Akcelerace jede, ale s Tuxem není
dost kompatidebilní. Možná časem ještě zkusím nějakou uindousowskou hru,
ale to není tak důležité...
Honza

--
S pozdravem